pátek 9. ledna 2015

Útěk

Kryšpína N.

Autor: Ivona Březinová
Nakladatelství: Albatros
Žánr: příběhy dětí, dobrodružství
Počet stran: 96
Rok vydání: 19.11.2014

Série:-


 

 

 

 

Anotace: 

Kryšpín je prima, trochu plachý kluk. Kvůli poruše sluchu nosí sluchadla a některé zvuky, které jsou pro zdravého člověka samozřejmé, neslyší. Žije tak v maličko odlišném světě. Do kolektivu Kryšpín moc nezapadá, a tím, že je jiný, spolužáky provokuje. Kluci ze třídy brzy vycítili jeho zranitelnost a ubližují mu. Zpočátku víceméně nevinné útoky se na škole v přírodě změní v opravdovou šikanu. Kryšpín nakonec tlak okolí nevydrží a jedné noci z horské ubytovny uteče…
--------------------------------------------------------------------------

Můj názor:

Knihu bych si nevybrala dala mi ji paní učitelka.. Chtěla aby jsme si ji CELÁ třída přečetly. Knihu jsem měla přečtenou z chvilinku. Byla to jen oddechovka.. :) Moc mě nebavila, nebo spíš to není můj šálek kávy musím uznat, že děj byl, ale zajímaví. Kniha byla napsaná pěknými slovy a rychle se četla. Myslím si, že když mě nějaká jakákoliv kniha nebude bavit bude to poznat i na recenzích, protože nevím co o nich psát a článek(recenze) nebude tak propracovanný... Žádné úryvky a tak jen anotace.. A je dost možné, že recenze o nich ani nebude.... Třeba je vždycky nazvu "mini recenze" :D
----------------------------------------------------------------------------
Doufám, že víte jak to všechno myslím nevím moc dobře jak to vysvětlit, ale v článcích to snad poznat bude :) :D Krásný zbytek dne přeji :)


 

 

2 komentáře:

  1. Ale když tě kniha nebaví, můžeš přeci psát o tom, co tě na nich, nebaví, ne? :) Osobně mi někdy jdou lépe psát ty "negativní" recenze než ty kladné. Třeba na Selekci se mi psalo dobře a to mě vůbec nechytla.

    Nemusíš recenzi psát hned po přečtení, popřemýšlej o tom, co tě bavilo a co ne, co ti vadilo a proč nejspíš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat