sobota 10. ledna 2015

  

✿ Knižní zpověď 2.0 (Knihovna a Knihkupectví)


 Projekt pořádá Fanta Light.
1. Koupíš si knihu nebo si ji raději půjčíš?
No nejraději bych si knihy kupovala.... Akorát bych je neměla kam dávat a za chvíli bych asi krachovala :D Takže si je převážně půjčuji... Ale samozřejmě si knihy taky někdy ráda koupím :)

2. Jak často kupuješ knihy?
No nejsem "oslíčku otřes se" :D (Ach ty finance). Ale jak už jsem říkala (psala :D) někdy si knihy koupím :)

3. Dostáváš knihy na Vánoce, narozeniny, svátky... jako dárek?
Většinou ano, protože mi knihy  dělá radost a celá rodina ví, že tento dárek mě vždy potěší a překvapí :)

4. Kde je kupuješ?
No... Tak nějak různě :) Levné knihy, Orion a v nějakých knihkupectvích v Praze mají velký výběr :) (bohužel nevím jméno :( :D)

5. Jakou nejvyšší částku by jsi byla ochotná za ni dát?
Kdybych bez knihy "nemohla žít" tak by moje peněženka rychle zhubla :D

6. Jaký máš trik při nakupování dobré knihy?
Asi žádný... Když jdu do knihkupectví předem vím co by mé knihovničce nemělo chybět :) Ale taky dám na obálku a anotaci :) :D

7. Co je pro tebe nejdůležitější - autor, název knihy, obal, krátký obsah, který má většina knih nebo něco jiného?
Většinou vybírám podle obálek a anotací :ú A když si nejsem úplně jistá jestli koupit, nebo ne trochu si v knize zalistujuji a kouknou co se v knize ukrývá :3


8. Řídíš se při vybírání radami známých nebo dáš na vlastní instinkt a na to, co tě láká?
Když se o knize hodně mluví (třeba jako je Hunger Games atd...) přečtu si recenze a když si i mě kniha ukradne stojím už u pokladny natěšená až se ke knize dostanu :)

9. Co děláš s knihami, které sis koupila, ale již tě nebaví třeba kvůli věku (např.: dětské knížky, dívčí romány, atd...)?
Nic... Když takové knihy mám jakožto jich je docela hodně mám je stále v pokojíku.. Tyto knihy mám zvelké většiny po rodičích a po bratrech nedovolila bych si je dát někam jinam... Pro mě je to taková "vzácnost" a chci si je schovat až pro mé děti :D... Ale když si třeba nějakou knihu koupím a nebaví mě (třeba Monster High :D) Tak je prostě prodám, nebo někomu daruji :)

10. Půjčuješ si knihy od známých?
Nikdo jako já v rodině moc nečte... Rodiče četli v dětství a knihy mi dali... A oba dva mí bratři jsou vcelku o dost straší než jsem já :)

11. Jak často chodíš do knihovny?
Podle toho v jaké době :D Po vánocích ne, protože vždycky dostanu hodně knih (myslím tím i narozky atd :).. Jinak tam jsem vcelku často. Já si, ale většinou si půjčuji více knih,ne jen jednu :)

12. Jsi tam "známá firma"
 To nevím chodím do velké knihovny a myslím. že ty paní co tam pracují si všechny lidi nemůžou zapamatovat.. Ale, když chodím do knihovny u školy tak si myslím. že mě knihovnice už zná a normálně si povídáme :)

13. Co si tak převážně půjčuješ?
Tak různě, ale většinou mě ovládnou fantasy :)

14. Jak zacházíš s knížkami, které si půjčíš?
Normálně.. Jakoby byla moje :3

15. Vracíš knihy včas nebo musíš za zpožděné vrácení platit?
Knihy včas vracím.. Většinou je dávám do toho boxu na knihy.. :D

16. Chodí tam tvoji známí a vrstevníci?
No... Asi tak normálně :) Ale, Tatky přítelkyně do knihovny chodí často :)

17. Kdybys mohla, šla bys tam na brigádu?
Na brigádu klidně.. Ale, jako stálou práci asi ne :)

18. Máš z knihovny nějaký zajímavý zážitek?
Ano jednou jsem v knihovně seděla s mojí kamarádkou, přišel k nám nějaký kluk začal nás hnusně urážet (chtěla jsem zmlátit :D) Pak mi začal říkat !pitomá blondýno" já do něj jen malinko trkla (protože na tyhle kecy jsem přímo alergická :D) a pak ke mě šel a schodil židli :D Paní knihovnice ho "poprosila" o odchod :D

19. Jsi ochotná někomu půjčit knížku?
Popravdě.. to nedělám ráda mám strach abych ji nedostala poškozenou...Ale kamarádkám a rodině mi to nedělá problém :D :)

20. Už se ti stalo, že ti ji nevrátili nebo vrátili nějak poškozenou?
Ne zatím se mi to naštěstí nestalo... 
:)

Žádné komentáře:

Okomentovat