pátek 2. ledna 2015

Co jsem dostala od Knižíška ? 

Milý Kněžíšku moc bych si přála..... :)
   ♥
 
Kněžíšku moc děkuji za úžasné knihy, které jsi mi nadělil... U stromečku jsem šílela :D. A už se nemůžu se dočkat až je začnu číst :) 
❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅
Vánoce jsou pryč (doufám, že jste si je užili :) )  
a já tu mám další článek. Bez dalšího okecávání jdeme na to !!! :3
❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅

  


                                                                 ❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅



                                                        ❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅
                                                                                  

 

 Jako první tu mám Hunger Games :3 Tuhle sadu všech dílů jsem si strašně přála :)..... Těším se i na film, ale rozhodně si nejdříve přečtu knihy :) Všichni asi víme PROČ :D


 


                    


   Další tu je Selekce :) V obchodech jsem na knihu často koukala. Takže jsem pod stromečkem jsem byla velmi mile překvapena :) Velmi mě zaujala anotece.. Myslím, že kniha bude opravdu zajímavá.






                                                                
Jako třetí jsem rozbalila Hvězdy nám nepřály. Měla jsem velkou radost, protože o téhle knize jsem četla jen samé dobré recenze...  Jsem zvědavá jestli si mě kniha taky získá jako většinu lídí (většinou teda holek :D)







  Jako předposlední jsem "rozbalila" Ledové oči. Teda doslova jsem pod stromečkem našla také nějaké peníze a koupila jsem si ji v levných knihách. Ale zařadila jsem ji sem, protože jsem knihu to respektive k Vánocům dostala :D. Koupila jsem si ji hlavně proto, že kamarádka ji četla a říkala, že se jí líbila, ale jinak jsem se o ní víc nezajímala tak jsem zvědavá jaká bude :)







  Poslední kniha je Labyrint:Útěk. Nic moc o knize nevím, ale samozřejmě jsem o ni tu a tam slyšela :). Myslím, že se mi bude líbit, protože vypadá "akčně" :D no snad víte co tím chci říct :).                                                                  






             ❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅    ❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅   ❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅❤❅ 

   A to je vše :) Ještě jsem dostala Enciklopedii chtěla jsem ji sem dát je to taky kniha, ale pak jsem se rozhodla, že ne. Doufám, že se vám můj Vánoční článek líbil a AHOJ !! :D :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat